خدا جونم ناامیدم از هرچی امر بمعروفه واقعا کسی پیدا میشه که این حرفا روش اثر داشته باشه ؟پس چرا من نمیبینم؟

اینقدر بی اثری حرفامو دیدم که دیگه دلم میگیره از امر بمعروف میدونم بعضیاتون مثل آقا محسن میگید ایمانم ضعیفه

برمنکرش لعنت ..الانم به جای اینکه به فکر ایمان آوردن بقیه باشم میخوام بفکر ایمان خودم باشم تا از دست نره

هروقت راهو رسمشو یاد گرفتم شاید دوباره شروع کردم اما انگار خدا تا حالا نخواسته کسی توسط حرفای من ایمانش بیشتر شه نمیدونم چرا

فقط میدونم حتما مصلحتی بوده شاید هنوز ظرفیت اینو ندارم که کسی رو درست کنم شاید غرور بگیرتم

بهر حال میدونم خیر من دراون چیزیه که پیش اومده(موفق نبودن در درست کردن آدما)

خدایا راضیم به رضای تو هرچیزی که میدونی به صلاحمه نصیبم کن

ددوست دارم خدایا بیشتر از همه کس و همه چیز اینو از ته دل میگم...

اما خدای مهربونم.. تنها عشقم باید درمقابل شیطان کمکم کنی مثل همیشه..همیشه حس میکنم که از دستش نجاتم میدی

باید حواسم باشه شیطون ناامیدم نکنه میترسم با این ناامیدیا کوچیک کوچیک به جایی برسم که از رحمت بی پایان تو ناامید شم..ترجیح میدم بمیرم تا منحرف شم خدایا چه آینده ای برام درنظر داری؟؟هرچی هس راضیم به رضای تو کمکم کن این حرفو طی مشکلات سخت عوض نکنم خدایا هر چیزی که درآینده انتظارمو میکشه و تو برام درنظر گرفتی قبول میکنم فقط به عظمتت قسم ایمان و صبر اون مشکلم بهم بده...دوست دارم 

خدایا من از این میترسم خیلیم میترسم

اینو خیلی دوس دارم ..دوس دارم به این برسم کمکم کن مثل همیشه..

خدایا دوس دارم مثل حاج حسین شم تورو به حسینت قسم شهادتو نصیبم کن :)

خدایا برای عمل کردن به این جمله تمام تلاشمو میکنم اما بدون کمک تو نمیشه حواستو بهم بده ،بیشتر از همیشه..

از اینجا تا بهشت یک قدم است.قدم اول را بگذارید روی هوای نفس، قدم دومی در بهشت است.(آیت الله قاضی)

راه سختیه خدا جون  :(    اما با تو همه سختیا آسونه :)

 خدایا حقیقت این جمله رو با گوشتو پوستم حس میکنم نمونشم همین حاج حسین این حاجی عزیز و دوستاش تو جهاد با نفس که جهاد اکبره پیروز شدن که تونستن به بهشتت برسن به تو برسن کمکم کن خواهششششششش میکنم خدا جون من از جهنم میترسم از خشم تو میترسم :(

تو همون خدایی هستی که بسم الله الرحمن الرحیم بالای هر سوره ی قرانت نشون میده که خیلی بیشتر از اینکه خشمگین باشی مهربونی :) ....همین منو امیدوارتر میکنه ...

مهربونم بیا باهام مهربون باشو بهشتو بهم بده برای تو که کاری نداره منو امثال منو از ذلت به عزت برسونی خواهش میکنم..خدایا منو دوستامو لایق شهادت کن خدایا شهادتو نصیب همه اونایی کن که براش پرپر میزنن منو هم فراموش نکن:)

خدا جووووووووووووووووووووووون شکرررررررررررررررررررررررررررررررت بخاطر همه چیز حاالا که اینو نوشتم دیگه احساس ناامیدی نمیکنم تازه سبکم شدم مثل یه پر بازم مثل همیشه در دم کمکم کردی خدایا شکرت صد هزار مرتبه شکرت شکرت شکرت و شکرت صد هزار مرتبه خیلی حس خوبی دارم خیلی نمیدونم چی شده که این حسو دارم اما معنی نداره جز کمک و عنایت تو خدایا چجوری بخاطر اینهمه لطفت شکرت کنم؟؟اصلا چجوری شکرت کنم که اینو بهم عطا کردی که میتونم راحت باهات حرف بزنم و جوابتو حس کنم آخه چطور  بعضیا تورو دوس ندارن چطور بعضیا بغیر تو رو میپرستن...واقعا گمراهن اونم درگمراهی اشکار  فی ظلال مبین چطور بعضیا منکر تو میشن پس این حس خوب من از کجاست؟این آرامش من بعد اونهمه حرص از کجاست؟؟آخه چطور به بقیه بفهمونم تو این مدت اینهمه اذیت بودم یادم نبود با تو حرف بزنم در این مورد حالا که حرف زدم اینقدر راحت شدم این چیه پس؟؟؟الان که اول نوشتمو خوندم میفهمم حالم چقدر عوض شده چقدر سرحال شدم اصلا دوس دارم اول نوشتمو پاک کنم چونفقط بوی ناامیدی میاد ازش ... بعضیا چطور میتونن خدای منو انکار کنین چطور میتونن رحمتتو محببتو انکار کنن؟چرا بعضی از ما تو رو تو مشکلات خودمون خلاصه میکنیم خدایا؟؟خدایا مارو ببخش که بعضی وقتا تو رو به اندازهی مشکلاتمون میبینیم چطور بعضیا تونستن قرانو آتیش بزنن؟؟خدایا ششکرت بخاطر همه چیز بخاطر داده نداده گرفته بخاطر همه چیز خدایا حسابی احساساتی شدم ..راستی خدایا شکرت که فقط با تو عشقولانه حرف میزنم نه با کس دیگه قلم میکنم پای کسی رو که بخواد بپره وسط خلوتمون ای شیطون نکبت مگه دسم بت نرسه......خدایا ظهور آقام امام زمانو برسون لطفاااااااااااا

خدایا من درکلبه ی فقیرانه ی خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری

من چون تویی دارم و تو چون خودی نداری

خداجونم صدای قشنگ و آرامشبخش دعوتنامت میاد اومدم تا روحمو بشورم دستمو بگیر توکل بر خودت راستی راستی که هیچی به اندازه ی توکل به تو قشنگ نیس هیچی به این اندازه آدمو آروم نمیکنه که خودشو دست خدا سپرده دست آفریننده ی مهربان خدای بخشنده..خدایا خودمو به تو میسپارم

خدایا بتو که نمیشه بگم خداحافظ باید بگم خدایا همیشه حافظم باشم مخصوصا حافظ ایمانم درسته کمه ولی همینم غنیمته:)

:) از طرف یه بنده ی شرمنده برای یه خدای بخشنده:)